تایل معرق CNC | نمونه کار + آلبوم تصاویر

سقف کاذب معرق یا سقف کاذب cnc یکی از جذاب ترین متریال ها برای پوشش سقف می باشد که در سقف انواع ساختمان های مسکونی، اداری، مراکز تجاری، هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد و همراه با مدل های مختلف نورپردازی، زیبایی خاصی را به سقف می بخشد. در این مقاله راهنمای کاملی جهت انتخاب و خرید بهترین نوع سقف در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت انواع تایل معرق cnc و اجرت نصب و اجرا
جهت دریافت قیمت تایل پی وی سی معرق ، طراحی فضا، هزینه نصب و اجرا و دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

تایل CNC چیست ؟

با استفاده از دستگاه سی ان سی طرح ها و نقش های مختلف با دقت و ظرافت بالا از روی ورق جدا شده و طرح و نقش های جذابی را ایجاد می کند که می توان هم در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک و هم در سبک مدرن از آن استفاده کرد و فضای جذاب و خلاقانه ای را ایجاد کرد. چون برای برش ورق ها از دستگاه CNC استفاده می شود به همین دلیل به آن سقف کاذب سی ان سی هم گفته می شود. استفاده از طرح های سقف معرق به همراه نورپردازی جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به دکوراسیون شما می دهد که همواره زیبایی خود را داشته و قدیمی نخواهد شد.

طریقه نصب تایل معرق

این نوع سقف ترکیبی از سقف گچ، کناف و یا انواع دیگری از سقف های رایج با سقف معرق است. با توجه به تنوع بالای طرح تایل معرق و انواع مختلف نورپردازی و مقدار نور مورد نیاز فضا بهتر است در انتخاب متریال و اجرای آن حتما از افراد متخصص مشورت بگیرید یا کار را به اکیپ با تجربه و متخصص بسپارید تا با توجه به فضای ساختمان، بهترین طراحی و اجرا را برای شما انجام دهند. پس اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید می توانید جهت طراحی و اجرا با متخصصین حرفه‌ای شرکت دکورد در ارتباط باشید. .

ابعاد تایل CNC

ابعاد ورق های پی وی سی معمول در بازار  120*180 سانتی متر است که معادل 6 عدد تایل 60*60 می باشد. سفارش در ابعاد دیگر نیز امکان پذیر است.

جنس و طرح های تایل CNC

این نوع سقف ها را می توان با دستگاه سی ان سی بر روی انواع متریال ها اجرا کرد اما رایج ترین جنس موجود در بازار تایل معرق پی وی سی ، تایل معرق ام دی اف و تایل معرق مولتی استایل می باشد. تایل های PVC عمر بالایی داشته، کاملا ضد آب و رطوبت و آنتی باکتریال بوده و وزن و قیمت پایین تری دارند. 

انواع تایل CNC

تایل معرق سقف CNC تنوع رنگی بالایی دارد و برای هر نوع سلیقه و چیدمانی می توان طرح مطلوبی پیدا کرد اما طرح های رنگی پس از مدتی باعث خستگی چشم و یکنواختی و عدم تناسب با چیدمان جدید خواهد شد به همین خاطر بهتر است از رنگ سفید که روشنایی بیشتری دارد یا طرح های چوبی، طلایی یا استیل که تناسب بهتری با هر نوع چیدمانی دارند استفاده کنیم. در قسمت زیر پرفروش ترین طرح ها همراه با لیست کامل نقش های سقف تایل معرق قرار داده شده است تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

مزایای تایل معرق

قیمت تایل CNC

اجرای این نوع سقف با توجه به قیمت تایل و سازه و همچنین نوع سقف اصلی بر اساس متراژ فضا و نوع نورپردازی آن متفاوت بوده و به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت، شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان دکورد راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. علاوه بر آن قیمت تایل معرق پی وی سی برای شما قرار داده شده. همچنین شما می توانید لیست کامل قیمت انواع متریال سقف کاذب را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

سقف کاذب CNC
قیمت (هر عدد تایل 60X60)
سی ان سی (7mm)
110.000 تومان
سی ان سی (8mm)
121.000 تومان
طلق پشت سی ان سی
28.000 تومان

خرید تایل معرق

تایل معرق پی وی سی  که در بازار با اصطلاحات متعددی همچون پنل cnc ، تایل سی ان سی کناف، تایل cnc سقف، تایل معرق سقفی و… شناخته می شود را می توانید در سایزهای مختلف و با جنس های متفاوت از مراکز متعددی از جمله بازار تهیه کنید. مجموعه دکورد به عنوان تولید کننده تایل معرق با تضمین کیفیت این محصول را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

نورپردازی سقف کاذب معرق

برای نورپردازی این نوع سقف می توان از ترکیب انواع نورهای خطی و نقطه ای با توجه به ابعاد سقف استفاده کرد برای این کار بهتر است از طلق های پلکسی که معروف به طلق دوغی است جهت پخش یکنواخت تر نور بهره برد. همچنین میتوانید با استفاده از ریسه های RGB بعنوان نور رنگی تنوع رنگی بیشتری به طرح سقف داد و جلوه جذاب تری را برای نورپردازی شب ایجاد کنید.

نصب تایل cnc

نصب سقف کاذب cnc همچون  سقف کاذب 60*60 می باشد.  برای نصب سقف کاذب سی ان سی می توانید با شماره 09368808840 تماس بگیرید.

نمونه طرح های سقف کاذب معرق (cnc)

question
برخی از سوالات متداول شما
در چه محل هایی می توان از سقف کاذب معرق استفاده کرد؟

این نوع سقف به دلیل ماندگاری بالا و ضد آب بودن آن (PVC) قابلیت اجرا در انواع فضاها را دارد و میتوان به عنوان طرح دکوراتیو دیواری و یا پوشش سقف در منازل مسکونی، فضاهای اداری و تجاری، رستوران ها و هتل ها و همچنین سرویس های بهداشتی و استخر از آن استفاده کرد.

چطورتعداد تایل مورد نیاز برای فضا را محاسبه کنم؟

برای محاسبه متراژ یا تعداد تایل مورد نیاز کافی است طول و عرض فضای مورد نظر را بدست آوریم همچنین بهتر است فضای مد نظر جهت اجرای سقف کاذب سی ان سی را مضربی از 60 در نظر بگیریم تا مقدار پرتی کار کمتر شده و به صورت یک تکه و کامل اجرا شود.برای انتخاب و اجرای بهتر می توانید از تیم کارشناسان دکورد راهنمایی های لازم را دریافت کنید

چگونه طرحی متناسب با فضای خود انتخاب کنیم؟

به دلیل تنوع بالای طرح ممکن است انتخاب کمی برایتان سخت باشد اما این چند نکته می تواند انتخاب شما را ساده تر کند. در فضاهایی که احتیاج به نور بیشتری دارید طرح های ظریف تر که فضای خالی بیشتری دارد نور بیشتری را عبور می دهد و می تواند انتخاب مناسب تری باشد. از انتخاب تایل های رنگی تا حد امکان خودداری شود چون چشم بیننده را خسته می کند و ممکن است تناسب کمتری با چیدمان فضا  داشته باشد. اما رنگ سفید خنثی بوده و تناسب بهتری با اکسسوری و طرح های اجرایی خواهد داشت . اگر فضای شما کوچک است از انتخاب رنگ های تیره خودداری کنید.

آیا خرید تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

خیر شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایشگاه موجود در صفحه “تماس با ما” خریدتان را بصورت حضوری هم انجام دهید.

آیا تسویه درب منزل امکان پذیر است؟

برای سفارشات واقع در مناطق 22 گانه تهران در صورتی که مبلغ فاکتور بالای 2 میلیون تومان باشد تسویه درب منزل امکان پذبر است.

نحوه ارسال چگونه است؟

پس از ثبت سفارش و تسویه حساب با دکورد در سریعترین زمان سفارش شما آماده خواهد شد و با توجه به مقدار خریدتان هم می توانید به صورت حضوری کالای خود را تحویل بگیرید و هم از طریق پیک کالا را دریافت کنید. (ارسال بار به شهرستان از طریق باریری های معتبر صورت گرفته و بر حسب مسافت زمان ارسال متفاوت خواهد بود)

ارسال نظرات و سوالات
ارسال نظرات و سوالات

6 نظر در “سقف کاذب تایل معرق (cnc)

  1. بهزاد رحمان دوست گفت:

    تایل معرق طلایی هم دارید؟

    1. ادمین گفت:

      بله تایل مولتی استایل موجوده

  2. نازنین گفت:

    باید حتما از روی طرح معرق سقف های تو سایت انتخاب کنیم؟

    1. ادمین گفت:

      بله از روی آلبوم تصاویر میتونید انتخاب کنید

  3. کاوه رضایی گفت:

    برای خرید تایل سی ان سی باید کجا سفارش بذارم؟

    1. ادمین گفت:

      با شماره 02165020513 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این نوشته امتیاز دهید

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید