ترمووال پشت تلویزیون

ترمووال پشت تلویزیون

خلق زیبایی با ترمووال پشت تلویزیون، تصور کنید پس از پشت سرگذاشتن یک روز کاری پر از خستگی و دغدغه‌های ذهنی وارد خانه‌ی خود شده‌اید، دوست دارید با چه منظره ای مواجه شوید؟ یک خانه معمولی یا خانه ای که با خلاقیت و روش‌های نوین دکوراسیون داخلی طراحی شده باشد؟

وقتی می خواهید پس از ورود به خانه، جلوی تلویزیون بنشینید و کمی استراحت کرده و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌اتان را ببینید، تمام توجه شما به همان نقطه‌ای که تلویزیون را قرار داده‌اید معطوف شده و دقایق زیادی را از آن خود می‌کند.

پس بهترین کار این است که دقایق خود را با طراحی حرفه‌ای دیوار پشت تی وی زیباتر کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت چطور و چگونه ترمووال پشت تلویزیون خود را انتخاب کرده و با استفاده از ترمو وال یک دیوار زیبا و کاربردی برای پشت TV خود طراحی کنید؛ لطفا تا انتهای این مقاله همراه دکورد باشید.

ترمووال پشت تلویزیون

ترمووال برای پشت تلویزیون

ترمووال متریالی شبه چوب است که در اثر فشار و گرما به فرمت نهایی مورد انتظار برای استفاده تبدیل می‌شود. ترمووال دارای شیار های متوالی بوده و با عرض 12 تا 50 سانتی متر و ارتفاع 2.8 متر قابل ارائه است. مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، حرارت و رطوبت این متریال را به عضوی بسیار کاربردی و پرطرفدار در طراحی داخلی بدل کرده است. اگر شما هم برای دیوار پشت تلویزیون خود ترمووال را انتخاب کرده اید، به شما تبریک میگوییم.

ترمووال پشت تلویزیون

انتخاب ترمووال مناسب برای دیوار پشت تلویزیون به سلیقه شخصی، متراژ خانه، رنگ مبلمان و سایر اسباب و اثاثیه منزل و حتی ابعاد تلویزیون شما بستگی دارد. برای مثال رنگ ترمووال باید با سایر وسایل خانه همخوانی داشته باشد و در طیف رنگی مشابه یا مکمل باشد. 

اگر سبک خانه شما سنتی یا کلاسیک است از ترمووال با دیزاین کلاسیک و اگر سبک خانه شما مدرن است از ترمووال مدرن استفاده کنید. نگران نباشید در این خصوص می توانید از کارشناسان خبره دکورد مشاوره رایگان دریافت کنید.

decored.ir
ترمووال پشت تلویزیون

چه نوع ترمووالی را انتخاب کنیم؟

ترمووال روکش PVC جایگزین خوبی برای دیوارپوش های چوبی است. این نوع ترمووال به دلیل داشتن یک لایه روکش پی وی سی ماندگاری بالایی دارد. مقاومت به آب و رطوبت در آن بسیار بالاست. ترمووال روکش PVC وزن کمی داشته و ضد موریانه و حشره می باشد و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه است.

ولی اگر می خواهید ترمووالی که برای پشت تلویزیون خود انتخاب می کنید جلوه ی طبیعی تری از چوب را نمایان کند پیشنهاد می دهیم ترمووال روکش چوب را انتخاب کنید. این نوع ترمووال نسبت به ترمو وال روکش پی وی سی گرانتر بوده و به علت داشتن یک لایه فوم در پشت خود و داشتن شیار‌های عمیق تر دارای قابلیت نورپردازی خطی می باشد.

ترمووال پشت تلویزیون

ایده های ترمووال پشت تی وی

برای قاب بندی کردن ترمووال پشت تلویزیون ایده های متفاوتی وجود دارد:

پوشاندن کل دیوار پشت تلویزیون با ترمووال

قاب بندی بخشی از دیوار اطراف تلویزیون با ترمووال

قاب بندی قسمت مرکزی دیوار با ترمووال و قرار دادن تلویزیون داخل آن

نورپردازی بین شیارهای ترمووال روکش چوب و جذاب تر کردن ترمووال پشتTV

ترکیب کردن ترمووال با انواع دیگر دیوارپوش مانند ماربل شیت 

ترمووال پشت تلویزیون


خرید ترموال پشت تلویزیون

حال که تا انتهای این مقاله همراه تیم دکورد بودید و با ضرورت طراحی دیوار پشت تلویزیون و ترمووال پی وی سی و ترمووال روکش چوب آشنا شدید و ایده‌ها و تصاویر زیبای انواع تی وی وال را مشاهده کردید می توانید برای تهیه این متریال‌ها با دکورد در تماس باشید. یا اینکه به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. همچنین خرید حضوری از شرکت دکورد امکان پذیر می‌باشد.

مشاهده ایده های بیشتر ترمووال پشت تی وی

ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون
ترمووال پشت تلویزیون

اگر سوال یا نظری در خصوص این مقاله داشتید، در بخش دیدگاه‌ها منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.2/5 - (5 امتیاز)

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید