تی وی وال ( TV WALL ) چیست؟

تلویزیون یکی از المان هاییست که در دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای دارد. اگر به ساعاتی که به مشاهده ی تلویزیون می پردازید توجه کنید، متوجه میشوید که یکی از نقاطی که توجه شما را به خود معطوف می‌کند دیوار اطراف تلویزیون است.
توجه به این قسمت لزوما مخصوصا تی وی روم های خانه های بزرگ نیست و می توان از آن برای متراژ های کوچک هم استفاده کرد. نکته مهم در طراحی و اجرای آن مانند سایر المان های طراحی داخلی هماهنگی بین اجزا است. با توجه به مواردی که مطرح شد  مقاله را با تمرکز بر روی تی وی وال ادامه می دهیم.

محتوای جدول

تلویزیون یکی از المان ها‌ی مهم درطراحی فضای داخلی است چرا که بیشترین توجه و نگاه را به سمت خود دارد.

decored.ir

نصب تی وی وال

برای نصب و اجرای تی وی وال به نکات زیر باید توجه داشته باشیم:
-  در صورتی که تی وی روم یا اتاق مخصوص تلویزیون نداشته باشیم برای قرار دادن تلویزیون باید  به زاویه قرار گیری تلویزیون بیش از پیش توجه کنیم. چرا که در اتاق پذیرایی المان های بسیاری وجود دارد که می تواند مانع دید مخاطبین تلویزیون بشود.
-  متراژ اتاق محل قرارگیری تلویزیون در طراحی و اجرای تی وی وال اثر گذار است. چرا که استفاده از المان های دکوراسیون داخلی در فضای کوچک نیاز به خلاقیت بیشتری دارد.
-  هماهنگی با سایر المان های اتاق از جمله مواردی است که پایه ثابت طراحی دکوراسیون داخلی است.

نصب و اجرای تی وی وال

برای ثبت سفارش انواع تی وی وال ها در طرح های مختلف از طریق شماره های سایت یا آیکون های پشتیبانی زیر با ما در ارتباط باشید
تی وی وال
تی وی وال
تی وی وال
تی وی وال
تی وی وال
تی وی وال

برای ساخت تی وی وال ها از متریال های مختلفی استفاده می شود. از طرح های سنگی تا چوبی همگی در طیف انتخاب خریداران TV WALL وجود دارد.
انواع تی وی وال بر اساس متریال به کار برده شده:

تی وی وال چوبی

ترکیب های چوبی همیشه در کنار القای حس طبیعت گونه ی خود از زیبایی خاصی برخوردار هستند. برای ساخت تی وال با طرح و رنگ چوب بهتر است از ترکیبات چوب و پلی استر استفاده کنیم که هم مقاومت بیشتری دارند و هم از طرح های متنوع تری برخوردار هستند.

تی وی وال کاغذی

استفاده از کاغذ دیواری برای تی وی وال از جمله مواردیست که مناسب خانه هایی با مساحت کم است. چرا که امکان استفاده از متریال های پر حجم با توجه به کمبود فضا وجود ندارد.

تی وی وال آجرنما

استفاده از آجرهای نسوز در تی وی وال ها طرح و رنگ برجسته ای به این قسمت از فضای داخلی نسبت به بقیه قسمت ها می دهد. ترکیب نمای آجری در فضای داخلی حس تمایز را به شما القا می کند.

تی وی وال سنگی

استفاده از سنگ مرمر به عنوان تی وی وال یکی از انتخاب های گران برای فضای داخلی خانه افراد است. وجود رگه های رنگی در این سنگ ها باعث شده تا به دلیل زیبایی خاص خود طرفداران نسبتا زیادی داشته باشد.

دکورد

دکورد

متخصص دکوراسیون داخلی

آیا تسویه درب منزل امکان پذیر است؟

برای سفارشات واقع در مناطق 22 گانه تهران در صورتی که مبلغ فاکتور بالای 2 میلیون تومان باشد تسویه درب منزل امکان پذبر است.

آیا خرید تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

خیر شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایشگاه موجود در صفحه “تماس با ما” خریدتان را بصورت حضوری هم انجام دهید.

نحوه ارسال چگونه است؟

پس از ثبت سفارش و تسویه حساب با دکورد در سریعترین زمان سفارش شما آماده خواهد شد و با توجه به مقدار خریدتان هم می توانید به صورت حضوری کالای خود را تحویل بگیرید و هم از طریق پیک کالا را دریافت کنید. (ارسال بار به شهرستان از طریق باریری های معتبر صورت گرفته و بر حسب مسافت زمان ارسال متفاوت خواهد بود)

ارسال به شهرستان هم دارید ؟

بله کلیه محصولات از طریق باربری های معتبر قابل ارسال به سراسر کشور می باشد

از زمان سفارش تا تحویل کالا چقدر زمان طول می کشد؟

کلیه سفارشات اعلامی در ساعات کاری همان روز ثبت سفارش شده و نهایتا 3 الی 4 ساعت بعد به مشتری تحویل داده خواهد شد، سفارشات شهرستان هم در سریعترین زمان ارسال شده اما بسته به مسافت مقصد زمان تحویل متفاوت است

آیاکالاها ضمانت دارند؟

بله، تمامی کالا ها دارای 12 ماه ضمانت کیفیت می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (2 امتیاز)

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید