خرید سقف آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی یکی از پرطرفدارترین متریال ها برای سقف کاذب است و در طرح ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. این سقف امکان عبور نور را داشته و می تواند زیبایی را به فضای مسکونی یا تجاری، اداری شما بدهد همچنین می توانید طرح خود را از بین هزاران طرح موجود انتخاب کرده یا عکس مورد نظر خود را برای چاپ روی آن در نظر بگیرید که این امکان را برای شرکت ها فراهم می کند تا از برند خود برای طرح چاپی استفاده کنند.

مزایا سقف آسمان مجازی

استفاده از سقف های شیشه ای به دلیل خطرات بسیار زیاد و آسیب های جدی که می تواند برای ساکنین داشته باشد منسوخ شده و سقف آسمان مجازی جایگزین آن شده است این نوع سقف ها به دلیل دسترسی به تاسیسات، وزن کم و سایر مزایای گفته شده بسیار مورد استقبال واقع شده و در دکوراسیون داخلی با سایر متریال ها مانند سقف های گچی یا کناف ترکیب شده و طرح های زیبایی را می توان با آن ایجاد نمود.

علاوه بر مزایای گفته شده این نوع سقف ها در برابر ضربه مقاومت کمی دارند. 

در چه مکان هایی می توان از آن استفاده کرد؟

استفاده از سقف آسمان مجازی در اکثر مکان ها امکان پذیر بوده و می تواند تصویری زیبا از طبیعت در زندگی پر مشغله شهری باشد و فضایی آرامش بخش را برای ما فراهم کند. بیشترین مکان هایی که از این نوع سقف استفاده می شود شامل فضاهای زیر می باشد.

جنس سقف آسمان مجازی

جنس سقف های آسمان مجازی از نوع پلکسی گلس (نوعی ترموپلاستیک) است و مهمترین عامل در کیفیت و عبور نور برای این نوع سقف کیفیت متریال و رنگ آن می باشد طرح سقف های آسمان مجازی به دو صورت استیکر و چاپ مستقیم بر روی طلق های پلاستیکی اجرا می شود چاپ مستقیم دارای کیفیت بالاتری است. نوع این طلق ها می تواند از نوع شفاف، دوغی و تاریک باشد.

طلق شفاف برای مکان هایی که احتیاج به عبور مستقیم نور داریم مثل پنجره ها و برای محل هایی که امکان اجرای شیشه وجود ندارد استفاده می شود.

طلق دوغی رایج ترین و پرفروش ترین نوع سقف آسمان مجازی است و برای پخش مناسب و یکنواخت نور کاربرد دارد، با چاپ مستقیم سقف آسمان مجازی را می توان با کیفیت تمام اجرا کرد.

طلق های تاریک هیچ نوع نوری را از خود عبور نمی دهند و کاربرد آن در طراحی های خاص می باشد و از طریق انواع نورهای نقطه ای روشنایی آن انجام می گردد.

ابعاد سقف آسمان مجازی

ابعاد ورق های سقف آسمان مجازی حداکثر 120×180 سانتی متر می باشد که بهترین حالت برای اجرای طرح این است که مضرب عدد 60 باشد تا میزان پرت ورق کم شود به همین خاطر متداول ترین نوع برش، تقسیم ورق به شش قسمت می باشد که تایل های 60×60 را می سازد. سازه مورد استفاده برای این نوع سقف ها به ابعاد آن بستگی دارد و هرچه بزرگ تر باشد احتیاج به سازه قوی تری برای نگهداری آن می باشد اما برای تایل های 60X60 سانتی می توان از سازه های استیل هم استفاده کرد.

طرح های سقف آسمان مجازی

سقف های مجازی را می توانید با هر طرح چاپی دلخواهی سفارش دهید کافیست عکس با کیفیت خود را برای ما ارسال کنید تا بر روی طلق سقف چاپ شود. اما در بازار معمولا طرح هایی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب خود را انجام دهید این طرح ها معمولا به چند دسته تقسیم می شوند. همچنین می توانید با دانلود کاتالوگ طرح های آسمان مجازی و ارسال کد طرح برای ما انتخاب راحت تری داشته باشید.

قیمت سقف آسمان مجازی

قیمت این نوع سقف در ضخامت دو میل متر بر اساس تایل و در ضخامت های بالاتر بر اساس متراژ محاسبه می شود. در جدول زیر لیست قیمت سقف آسمان مجازی برای شما قرار داده شده است اما با توجه به نوسانات قیمت می توانید با شماره 65020513-021 تماس حاصل فرمایید و قیمت روز متریال و سایر راهنمایی ها برای خرید را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بروزرسانی شده در شهریور 1402
نوع چاپ ورق دوغی
ابعاد
ضخامت
قیمت
چاپ استیکر
60x60 cm
2 میل
143,000 تومان
چاپ مستقیم(بک لایت)
60x60 cm
2 میل
143,000 تومان
چاپ استیکر
120x180 cm
3 میل
چاپ استیکر
120x180 cm
4 میل
چاپ استیکر
120x180 cm
5 میل
چاپ استیکر
120x180 cm
6 میل
برخی از سوالات متداول شما
اجرای سقف آسمان مجازی چقدر زمان میبرد؟

اجرای سقف آسمان مجازی معمولا به شکل و اندازه فضا بستگی دارد و  مهمترین عامل در زمان اجرا نوع زیرسازی آن می باشد. برای دریافت اطلاعات دقیق نسبت به فضای خود می توانید از کارشناسان دکورد راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

آیا می توان سقف آسمان مجازی را شست؟

بله، سقف آسمان مجازی ضد آب بوده و می توان با آب بدون استفاده از مواد شوینده آن را نظافت کرد و شستشو داد.

آیا محدودیتی در اندازه صفحات سقف آسمان مجازی داریم؟

حداکثر اندازه ای که میتوان به صورت یک تکه اجرا کرد 120×180 است و برای طرح های کوچکتر بهتر است عددی انتخاب شود که میزان پرت و دورریز ورق کمتر شود برای مثال ضریب 60 می تواند انتخاب مناسبی برای ابعاد سقف آسمان مجازی باشد .

برای نورپردازی احتیاج به لامپ های مخصوص دارد ؟

برای نورپردازی سقف آسمان مجازی می توانیم با توجه به بودجه ای که داریم از انواع روشنایی ها نظیر لامپ مهتابی، لامپ ها یا پنل های SMD و LED، لامپ های رنگی RGB و یا فیبر نوری در طرح های خاص استفاده کنیم. هر چه فاصله منبع نوری ما از صفحات آسمان مجازی بیشتر باشد نور یکنواخت تری را خواهیم داشت.

ارسال نظرات و سوالات
ارسال نظرات و سوالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این نوشته امتیاز دهید

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید