سقف کاذب آشپزخانه

آشپزخانه در خانواده‌های ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای است. زیبایی آشپزخانه یکی از ارکان دکوراسیون داخلی خانه محسوب می شود. یکی از دغدغه های خانواده ها پس از بازسازی خانه شان زیبایی هر چه تمام تر آشپزخانه است. علاوه بر کابینت ها، کف و وسایل داخل آشپزخانه، زیبایی سقف آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی در معماری آشپزخانه برخوردار است.

طرح های بسیار زیادی را به عنوان مدل سقف کاذب آشپزخانه می توان بر شمرد از جمله:

سقف کاذب آشپزخانه pvc

یکی از متریال های مناسب برای آشپزخانه پی وی سی است؛ سقف کاذب آشپزخانه پی وی سی به خاطر قیمت مناسب، سبکی و راحتی در اجرا و تنوع بالای مدل ها امروزه  بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سقف های کاذب بر حسب طول و شکل ظاهری به 2 دسته سقف کاذب طولی(دیوارپوشی) و سقف کاذب کلیک (60 در 60) تقسیم می‌شوند. 

سقف pvc

سقف کاذب طولی(دیوارپوشی)

سقف تایل pvc

سقف کاذب کلیک (60 در 60)

سقف کاذب کناف آشپزخانه

سقف های کاذب از جنس کناف این روزها به خاطر حس گرمی بیشتر، تنوع در طرح، سبکی و نصب آسان، مورد استقبال زیادی واقع شده‌اند. ترکیب سقف کناف با متریال‌های مختلف از جمله چوب میتواند زیبایی این مدل سقف‌ها را چندین برابر کند.

سهولت استفاده از کناف و ایجاد طرح های مختلف با آن در سریعترین زمان این امکان را فراهم کرده که بتوان با نورپردازی های مختلف بصورت نورهای مخفی و آشکار طرح های چشم نوازی را با آن اجرا کرد . به طور کلی سقف کناف آشپزخانه بسیار رایج و متنوع بوده و میتوان با توجه به سلیقه ساکنین و دکور آشپزخانه طرح های مختلفی را برای آن انتخاب نمود.

مشاهده نمونه های بیشتر از سقف کاذب کناف

مزایای استفاده از سقف کاذب کناف

  • ایمنی بیشتر در برابر زلزله
  • وزن کم ، حمل و نقل و نصب آسان
  • تنوع جنس جهت عایق حرارتی و رطوبتی 
  • تنوع طرح و فرم های مختلف متناسب با هر فضا 
kanaf.decored.01-min
kanaf.decored.02

سقف آسمان مجازی آشپزخانه

اگر اهل یک شهر پر جمعیت و پر ترافیک هستید، اگر فرصت مناسبی برای حضور در طبیعت ندارید ایرادی ندارد؛ کافی است با سقف های کاذب آسمان مجازی طبیعت را به خانه خود بیاورید. این مدل سقف ها با خیال پردازی بسیار زیاد محیط زندگی شما را با تصورات تان آمیخته کرده و خانه شما را  زیباتر میکند.

شما میتوانید طرح دلخواه خود را مثل طبیعت ، گل ، درختان ، آسمان و هر نوع طرح و عکسی را بر روی این مدل سقف اجرا کنید و جلوه ای زیبا و واقعی را به محیط آشپزخانه خود ببخشید.

این مدل سقف ها از سه قسمت تشکیل میشوند :

قسمت اول بخش نورپردازی کار که به سقف اصلی متصل بوده و روشنایی کار را تامین خواهد کرد.

قسمت دوم سازه سقف کاذب بوده که با فاصله ای از قسمت نورپردازی قرار گرفته و به سفارش مشتری در طرح های متنوع از انواع مختلف سقف کاذب قابل اجرا خواهد بود.

قسمت سوم و بخش اصلی کار سطحی است که با طرح ها و رنگ های مختلف زیر سقف کاذب قرار گرفته و جلوه ای دلپذیر به محیط بخشیده و متمایز کننده این نوع سقف با انواع مختلف سقف کاذب می باشد .

سقف آشپزخانه cnc

یکی دیگر از انواع سقف های کاذب که در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده ، سقف های کاذب cnc است این مدل سقف ها از برش ورق های pvc با دستگاه cnc لیزری ایجاد می شوند. وزن کم، تنوع بی نظیر طرح و شکلهای سه بعدی آن می تواند زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه شما بدهد. 

اجرای سقف کاذب به همراه طرح های متنوع تایل های cnc و نورپردازی آن میتواند فضای موجود را به یک طرح بی نقص و جذاب تبدیل کند.

مزایای استفاده از تایل cnc

  • قابلیت نورپردازی و ترکیب آن با ورق های پلکسی جهت ایجاد نور یکدست در طرح ها و رنگ های متنوع
  • سبک بودن متریال به دلیل ضخامت کم آن (بین 6 تا 16 میلیمتر) و دسترسی آسان به تاسیسات 
  • قابلیت شستشو تایل ها و آنتی باکتریال بودن آنها
  • عمر بالا و امکان تعویض آسان
cnc-decored
cnc-decored-03
3/5 - (3 امتیاز)

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید