سقف کاذب سرویس بهداشتی

یک خانه شیک و مدرن باید تمام اجزای آن شکیل و زیبا باشد. یکی از اجزای خانه که این روزها نقش مهمی در دکوراسیون خانه بازی می کند، سرویس بهداشتی است. به جز سرامیک و دیگر اجزای سرویس، سقف کاذب سرویس بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این نوع سقف به عنوان پوسته ای جهت زیبایی فضا، افزایش روشنایی و همچنین مخفی کردن تاسیسات و لوله ها از دید افراد به کار می رود.

امروزه انواع مختلف سقف های کاذب در بازار موجود میباشد که در این مقاله سعی شده است تا به صورت کلی معرفی گردد. در صورت تمایل به اجرا و بازسازی سقف سرویس بهداشتی منزل یا محل کار خود میتوانید از کارشناسان تیم دکورد به صورت رایگان مشاوره و لیست قیمت دریافت کنید.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف های کاذب در سایزهای مختلف و متریال های گوناگون ساخته و در بازار عرضه می شوند که رایج ترین آنها عبارتند از  :

سقف آسمان مجازی سرویس بهداشتی

سقف کناف سرویس بهداشتی

سقف کناف باتوجه مزایای مختلف آن از جمله تنوع طرح و رنگ، ضد آب و عایق بودن، ایجاد طرح های مختلف نورپردازی و نور مخفی و همچنین قابلیت دسترسی برای تعمیرات یکی از جذاب ترین گزینه ها برای سقف سرویس ها می باشد.

Knauf-bathroom-decored
Knauf-bathroom-decored-01

سقف سی ان سی  سرویس بهداشتی

امروزه سقف های معرق با برش سی ان سی با توجه به تنوع طرح و نقش و امکان سفارش و اجرای طرح مورد نظر و یا انتخاب از بین هزاران طرح موجود تنوعی بی نظیر را در اختیار خریداران قرار می دهد. این نوع سقف ها با توجه به متریال اصلی آن ضد رطوبت و آب بوده و حتی در شهرهای شمالی هم قابل اجرا هستند. 

bathroom-pvc-decored-04
bathroom-pvc-decored-01

ابعاد و سایزهای موجود را میتوان از بین تایل های 60×60 یا 120x 240 و یا به انتخاب مشتری در هر سایزی متناسب با فضای موجود به صورت سفارشی انجام داد. نورپردازی این نوع سقف با استفاده از ورق های پلکسی انجام شده و می تواند لوکس بودن و جلوه این نوع سقف را در چشم بیننده چند برابر کند.

سقف پی وی سی سرویس بهداشتی

پی وی سی را می توان یکی از محبوب ترین متریال ها در دکوراسیون داخلی دانست. قیمت اقتصادی، ضد آب و ضد رطوبت بودن، مقاومت در برابر حرارت و ضد قارچ و باکتری بودن از مزایای این نوع متریال می باشد. سقف های پی وی سی در دو نوع طولی و تایل قابل اجرا می باشد.

سقف های طولی با عرض 20 و تایل های پی وی سی در ابعاد 60×60 هم به صورت مات، براق (uv)، چاپی (hotstamp) و روکشدار در طرح ها و نقش های متنوع در بازار موجود می باشند. طریقه نصب پی وی سی های تایلی با استفاده از سازه های گالوانیزه در فواصل 60 سانتی و جایگذاری تایل ها بوده که امکان دسترسی به فضای تاسیسات را به راحتی فراهم خواهد کرد.

به این نوشته امتیاز دهید

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید