سقف کاذب پی وی سی | لیست قیمت + راهنمای خرید

سقف کاذب پی وی سی به دلیل مزایای مختلف آن یکی ار پرکاربردترین محصولات در دکوراسیون داخلی می باشد که به دلیل طول عمر بالا و مقاومت آن در برابر رطوبت در فضاهای مختلف قابل استفاده می باشد.
در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی این نوع متریال راهنمای تصویری کاملی از مدل های مختلف آن، لیست قیمت سقف کاذب pvc ، نحوه نصب و نکات اجرایی آن را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

سقف کاذب تایل آلومنیومی پارکینگ

پی وی سی (pvc) چیست ؟

پلی وینیل کلراید یا پی وی سی از یکی از ارزشمند ترین و پرکاربردترین محصولات صنعت پتروشیمی محسوب می شود و از پلیمرهای ترموپلاستیک است که به صورت خشک و انعطاف پذیر قابل تولید است. در سال 1926، والدو سیمون روشی را برای انعطاف پذیر کردن این پلیمر را یافته و در نهایت به متریال انعطاف پذیری رسید که امروزه در صنایع مختلف استفاده می شود.

قیمت سقف کاذب پی وی سی

قیمت انواع سقف کاذب پی وی سی، اجرت نصب و اجرا
جهت دریافت قیمت سقف کاذب پی وی سی ، طراحی فضا، هزینه نصب و اجرا و دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

مزایای سقف کاذب پی وی سی

انواع سقف کاذب پی وی سی

سقف های کاذب پی وی سی به دو صورت دسته بندی میشوند یکی از لحاظ ابعاد و دیگری از لحاظ شکل ظاهری و روکش که در ادامه با هر کدام از این دسته بندی ها آشنا خواهیم شد.

  • انواع سقف پی وی سی از لحاظ ابعاد و اندازه به دو دسته پنل طولی و تایل 60×60 تقسیم میشوند

سقف کاذب پی وی سی طولی

این نوع از پنل های پی وی سی در عرض 20 و 40 سانتی متر و به طول 6 متر با ضخامت 7 و 8 میلی متر با تنوع طرح و نقش در بازار موجود می باشند. از این نوع متریال هم برای دیوار و هم برای سقف می توان استفاده کرد. با استفاده از سازه هایی در راستای طول در کنارهم قرار گرفته و برای جلوگیری از خیز یا به اصطلاح شکم دادن سقف در هر یک متر با استفاده از سازه فلزی تقویت می شوند. پنل های طولی pvc امکان اجرای سریعتر و راحت تری دارند.

قیمت پانل سقف کاذب 60*60
قیمت تایل سقف کاذب 60*60

تایل 60در60 پی وی سی

نوع دیگری از سقف های پی وی سی است که به شکل مربع و بیشتر در اندازه 60×60 در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و تایل پی وی سی 60 در 60 نامیده می شوند. این نوع از تایل ها در بین سازه های T شکل قرار گرفته و تنوع طرح و رنگ تایل ها و همچنین سازه های طلایی و استیل استفاده شده در اجرای این نوع سقف جلوه زیبایی را در کنار هم ایجاد می کند.

دسته بندی بر اساس شکل ظاهری و روکش

سفید مات یا براق (UV) ساده

این دسته جز ارزان ترین نوع سقف های pvc محسوب می شوند که هم به صورت پانل طولی و هم به صورت تایل 60×60 در ضخامت 7 و 8 میل موجود می باشد. از تایل های سفید براق به نسبت نوع مات آن بیشتر در پوشش سقف ها استفاده می شود.

پی وی سی سفید مات و براق

چاپی یا هات استمپ

در ساخت این نوع متریال پی و سی خام توسط حرارت بالای 220 درجه سلسیوس گرما دیده و طرح بر روی صفحه مهر زنی شده و توسط چسب مخصوص لمینت روکش بر روی آن اجرا می شود. طرح های متنوعی را میتوان از این طریق اجرا کرد مثل پی وی سی هات استمپ هولوگرامی که با تغییر زاویه و نور، به صورت شبرنگی تغییر می کند.

طرح های پرطرفدار

این متریال بدلیل آب دیده شدن در حرارت بالا ضد خط و خش بوده و همانند سایر محصولات پی وی سی آنتی باکتریال بوده و از گزند حشرات در امان هستند همچنین در محیط های باز مثل سقف تراس و پارکینگ ماندگاری بالایی خواهند داشت.  

خرید تایل پی وی سی

روکشدار

برای ساخت این نوع به کمک چسب مخصوص طرح بر روی پی وی سی خام قرار داده شده و توسط پرس قوی چسبانده می شود. این نوع پی وی سی همانند متریال های گفته شده مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته، آنتی باکتریال،قابل شستشو و ضد حشرات است اما در مقابل خط و خش و همچنین حرارت مقاومت بالایی نداشته و امکان جدا شدن روکش از مغزی پی وی سی وجود دارد.

در چه محیط هایی می توان از سقف pvc استفاده کرد

این نوع سقف به جهت مزایای مختلف گفته شده و ماندگاری و دوام بالای آن در محیط های مختلف مثل تجاری، اداری، ویلا ها و فضای مسکونی شامل سرویس های بهداشتی، تراس، پارکینگ، آشپزخانه و… قابل استفاده می باشد اما چند نکته را حتما باید در نظر گرفت.

به دلیل اجرای سازه این نوع سقف احتیاج به 10 الی 20 سانت فضا می باشد که در سقف های کوتاه باید حتما این نکته را در نظر گرفت.

پی وی سی در مقابل نور خورشید در طولانی مدت تغییر رنگ می دهد به همین دلیل در فضای باز که نور مستقیم خورشید به آن برخورد نباید از آن استفاده کرد. همچنین در محیط های بیرونی که دمای هوا در اکثر مواقع به زیر صفر درجه می رسد هم بهتر است اجرا نشود. 

قیمت سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی یکی از مناسب ترین بازه های قیمتی برای اجرای سقف را در دکوراسیون داخلی دارد و به دلیل تنوع زیاد طرح و رنگ می تواند نیاز هر سلیقه ای را برآورده کند.

در لیست زیر می توانید قیمت انواع سقف پی وی سی را که تا تاریخ شهریور 1402 بروزرسانی شده است را مشاهده کنید همچنین برای راهنمایی بیشتر می توانید از بخش تماس با ما با کارشناسان دکورد ارتباط برقرار کنید. 

سقف کاذب 60x60
قیمت (متر مربع)
تایل هات استمپ (8mm)
87.000 تومان
تایل پی وی سی سفید براق (8mm)
85.000 تومان
تایل پی وی سی سفید براق (7mm)
83.000 تومان
تایل گچی روکش پی وی سی
67.000 تومان
پانل طولی روکشدار(20cm)
112.000 تومان
پانل طولی هات استمپ(20cm)
100.000 تومان
پانل طولی سفید براق(20cm)
98.000 تومان
پانل طولی سفید مات(20cm)
95.000 تومان

محاسبه تعداد تایل یا پنل طولی مورد نیاز

مانند هر نوع متریال دیگری که در دکوراسیون داخلی استفاده میشود باید مقدار بیشتری از آن را برای اجرا نسبت به ابعاد موجود در نظر بگیریم این کار برای تکه ای نشدن سقف و پرتی متریال برای پوشاندن قسمت های نامنظم سقف و زاویه دار مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد دکورد سپردن این کار به کارشناسان و نصابان با تجربه است اما به صورت کلی با اندازه گیری مساحت سقف برای قسمت های  ساده، منظم و بدون شکستگی حداقل 10 الی 15 درصد احتیاج به متریال بیشتر و برای اتاق های با شکل نامنظم حداقل 15 الی 20 درصد متریال بیشتر تهیه شود.

برخی از سوالات متداول شما
ابعاد و وزن ورق های پی وی سی چقدر است؟

پنل های طولی pvc در عرض 20 سانتی متر و به طول 6 متر با ضخامت 8 میلی متر با وزن هر متر مربع 2.85kg در بسته های 10 تایی عرضه می شوند
پنل های طولی pvc در عرض 30 سانتی متر و به طول 6 متر با ضخامت 8 میلی متر با وزن هر متر مربع 3.40kg در بسته های 6 تایی عرضه می شوند

سقف پی وی سی را می توان رنگ کرد؟

بله، بدلیل تنوع بالای طرح و رنگ ارائه شده این محصول در بازار معمولا احتیاجی به رنگ آمیزی نیست اما می توان در صورت لزوم آن را رنگ کرد.

سقف کاذب پی وی سی نسوز است؟

برخی از انواع پی وی سی در مقابل آتش مقاومت ندارند و به نوعی خود اشتعال نامیده می شوند به این معنی که در صورت تماس آتش با قسمتی از آن شعله گسترش پیدا می کند اما نوع نسوز آن هم در بازار موجود است و در صورت تماس با شعله تنها قسمتی که در مجاورت آتش قرار دارد ذوب شده و می ریزد.

ارسال نظرات و سوالات
ارسال نظرات و سوالات

3 نظر در “انواع سقف کاذب پی وی سی – لیست قیمت pvc

  1. محمد یدی گفت:

    سلام
    امکان خرید حضوری سقف های کاذب وجود داره یا فقط باید اینترنتی سفارش داد؟

    1. saeed parvizi گفت:

      بله خرید به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیره

    2. saeed parvizi گفت:

      خرید حضوری امکان پذیره. به آدرس صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید