قرنیز طرح دار

خانه خود را به تازگی بازسازی کرده اید و قصد خرید قرنیز طرح دار را دارید؟ انتخاب و خرید قرنیز مناسب با توجه به تنوع موجود در دنیای قرنیز ها و همچنین متراژ خانه و دکوراسیون مدنظرتان برایتان چندان آسان نیست؟ در این مقاله قصد داریم به صورت کامل انواع قرنیز طرح دار، مشخصات آن‌ و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بپردازیم،  اگر به دنبال پاسخ سوالات خود در رابطه با خرید قرنیز طرح دار هستید تا انتهای این مقاله با دکورد همراه باشید.
 

قرنیز طرح دار بلند

قرنیز طرح دار بلند دارای ظاهر برآمده می باشد و بسیار به قرنیزهای معمولی حلزونی شکل شباهت داشته و بیشتر در خانه هایی با سبک دکوراسیون و معماری خاص کاربرد دارد.

قرنیز طرح دار پی وی سی

قرنیز طرح دار پی وی سی در واقع از ترکیب پلی وینیل کلراید ساخته شده و در مقابل آب و رطوبت مانند یک عایق بسیار قوی عمل می کند. قرنیز های پی وی سی طرح دار دارای طرح های متنوعی بوده که بر حسب سلیقه شخصی خود می توانید این نوع قرنیزها را انتخاب کرده و در دکوراسیون خانه خود به کار ببرید.

نکته مهم این است که قرنیزهای طرح دار بیشتر در سبک دکوراسیون کلاسیک کاربرد دارند.

قرنیز سرامیکی طرح دار

قرنیز سرامیکی طرح دار از جنس سرامیک و با تنوع بی نظیری از طرح های متفاوت تولید شده و در مقابل ضربه، فشار و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و جلوه زیبا و شکیلی به دکوراسیون داخلی خانه می بخشد. این نوع قرنیز های طرح دار در درجه های کیفی مختلفی در ایران تولید شده یا از کشورهای خارجی به بازار داخلی ایران وارد می شوند.

قرنیز چوبی طرح دار

قرنیز چوبی طرح دار از متریال چوب تهیه شده و دارای قابلیت رنگ شدن نیز می باشد. قرنیزهای چوبی طرح دار  دارای تنوع بی نظیری در طرح و اندازه می باشند. این نوع قرنیز ها نسبت به سایر قرنیز های دیگر قیمت نسبتا بالاتری داشته و در مقابل رطوبت دوام خیلی بالایی ندارند. اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید و مقاومت قرنیز در مقابل آب و رطوبت برایتان اهمیت دارد می توانید قرنیز های چوبی را با رنگ های ضد رطوبت مثل انواع رنگ پلی اورتان رنگ کنید.

قرنیز سنگی طرح دار

قرنیز سنگی طرح دار از جنس سنگ های ساختمانی  و در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شده و قابلیت تولید هماهنگ با سنگ های انتخابی برای کفپوش خانه شما را نیز دارد. این نوع قرنیز دارای ثبات در رنگ و کیفیت بوده و در دراز مدت تخریب نمی شود.

قرنیزهای طرح دار سنگی در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته و در ارتفاع 10 الی 20 سانتی متر تولید می شوند و برای چسباندن آنها از چسب کاشی استفاده می کنند. نام دیگر قرنیز سنگی طرح دار آزاره سنگی می باشد.

قرنیز ام دی اف طرح دار

قرنیز ام دی اف طرح دار در ارتفاع های متفاوت و ضخامت 8 و 16 میلیمتر  و در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود می باشند. نصب قرنیز های ام دی اف طرح دار توسط میخ بادی و بسیار سریع و آسان انجام می شود. این نوع قرنیزها در مقابل رطوبت مقاومت بالایی نداشته ولی از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشند.

قرنیز طرح دار چیست؟

 قرنیز طرح دار در واقع یکی از انواع قرنیزهای دیوار است که به دلیل ظاهری متفاوت از دیگر  قرنیز ها طرفداران خاص خود را دارد. همانطور که می‌دانید قرنیز طرح دار نیز مانند سایر قرنیز ها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت و یا آسیب رسیدن به دیوارهای منزل در قسمت انتهایی دیوار خانه (محل اتصال به زمین) نصب می‌شود، علاوه بر این قرنیز با طرح های متنوع می‌تواند زیبایی بسیار زیادی به محل زندگی شما ببخشد.

محتوای جدول

خرید قرنیز طرح دار

جهت خرید قرنیز طرح دار و انواع دیگر قرنیز می توانید از صفحه قرنیز دیدن کنید.

انواع قرنیز طرح دار

قرنیز طرح دار در انواع مختلفی تولید می شود که می‌توانید متناسب با سبک طراحی داخلی خانه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برخلاف قرنیز های تخت  و ساده که  سطح آن‌ها در سراسر قرنیز یکدست است،

قرنیز های طرح دار یا در بالاترین قسمت خود طرح دارند یا در بدنه  قرنیز شاهد طرح‌های مختلف هستیم. قرنیز طرح دار  از لحاظ طراحی تنوع بسیار زیادی دارد و نمی‌توان انواع خاصی برای آن تعیین کرد، برای مثال؛ قرنیز های کنده کاری شده یا نقش برجسته تنها برخی از انواع قرنیز طرح دار هستند.

علاوه بر بررسی انواع قرنیز طرح دار از قبیل قرنیز طرح دار بلند، پی وی سی، سرامیکی، چوبی، سنگی و ام دی اف در ادامه به بررسی سایر انواع قرنیزهای طرح دار می پردازیم.

قرنیز طرح دار لبه گرد

این قرنیز نوعی از قرنیز طرح دار است که با نام‌های قرنیز پلکانی یا قرنیز لبه گرد نیز شناخته می‌شود. اگر دوست دارید که لبه بالایی قرنیز منزلتان به صورت گرد و خمیده باشد این قرنیز کاملا مناسب خانه شماست. قرنیز طرح دار نسبت به سایر قرنیزهای طرح دار متداول‌تر است و استفاده از آن در خانه‌‌های بیشتری دیده می‌شود.

قرنیز طرح دار لبه حلزونی

قرنیز طرح دار لبه حلزونی از دیگر انواع قرنیز طرح دار است که اگر به مقطع آن نگاه کنید، لبه بالایی آن ظاهری حلزونی دارد. قرنیزهای لبه طرح دار حلزونی در ابعاد و ارتفاع‌های مختلف تولید شده و به فروش می‌رسند. اگر به سبک‌های خاص علاقه دارید این نوع قرنیز طرح دار می‌تواند طرح مورد پسند شما باشد و به خوبی  در انواع بلند و کوتاه آن را مورد استفاده قرار دهید.

قرنیز طرح دار برجسته

قرنیز طرح دار برجسته از دیگر قرنیزهای طرح دار است که در این قرنیز، روی قرنیز طرح‌هایی به صورت برجسته ایجاد می‌شود. این نوع قرنیزها عمدتا در خانه هایی به کار می‌روند که طراحی آن‌ها به سبک کلاسیک انجام شده است و در خانه هایی که به سبک مدرن طراحی و اجرا شده اند؛ نه تنها باعث زیبایی نمی‌شود بلکه باعث می‌شود بدلیل تضادی که بین این نوع قرنیز برجسته و پرکار با سبک ساده ای مانند سبک مدرن وجود دارد، دکوراسیون داخلی منزل شما را غیر یکپارچه نشان دهد.

مزایای قرنیز طرح دار

از مهم‌ترین مزایای قرنیز طرح دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیری در رنگ
  • زیبایی منحصر به فرد
  • جلوگیری از بروز آسیب به دیوار
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار
  • جلوگیری از ضربه به دیوار هنگام جابه‌جایی مبلمان
  • طرح های متفاوت و متناسب با سبک معماری و هر سلیقه ای

مشخصات قرنیز طرح دار

قرنیز طرح دار نیز مانند سایر قرنیزهای موجود در بازار با ضخامتی بین 5 تا 16 میلی‌متر ( کاملا متناسب با جنس قرنیز) تولید می‌شوند و ارتفاع آن ها نیز از 7 سانتی متر شروع می‌شود و تا ارتفاع 16 سانتی متر موجود هستند. برای اینکه بتوانید تشخیص دهید قرنیز طرح دار با چه ارتفاعی برای خانه شما مناسب است، بهترین کار در نظر گرفتن ارتفاع دیوارهای منزلتان است.

اگر دیوارهای خانه شما کمتر از 3 متر ارتفاع دارد، قرنیز طرح دار بلند برای آن مناسب نیست و بهتر است که به سراغ قرنیزهای طرح دار کوتاه بروید.  اما اگر دیوارهای منزلتان بیش از 3 متر است، شما می‌توانید از قرنیز طرح دار بلند و با ارتفاع دلخواه استفاده کنید.

قیمت انواع قرنیز طرح دار PVC و MDF به همراه هزینه نصب و اجرا

جهت دریافت قیمت انواع قرنیز طرح دار PVC و MDF، هزینه نصب و اجرا و دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

یا از طریق آیکون پشتیبانی در خود سایت با ما در ارتباط باشید

قیمت قرنیز طرح دار

برای اینکه بتوانید قیمت قرنیز طرح‌‌دار را بدست آورید، باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید. متراژ قرنیز، کیفیت و ابعاد آن برخی از این موارد هستند. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها متراژ قرنیز طرح دار مورد نیاز شما است. برای بدست آوردن این متراژ باید طول دیوارهای منزلتان را به صورت مجزا برآورد کنید و در انتها آن‌ها را با یکدیگر جمع کنید. 

طول قرنیزهای طرح دار، بر اساس هر شاخه قرنیز محاسبه می‌شود؛ به همین علت باید عددی که بدست می‌آورید را بر طول هر شاخه قرنیز طرح دار مدنظر خود تقسیم کنید تا تعداد شاخه‌های دقیق قرنیز طرح دار را بدست آورید.

کلام آخر

از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاسگزاریم. در این مقاله  به بررسی قرنیز های طرح دار و انواع آن پرداختیم. دکورد به عنوان تولید کننده انواع قرنیز پی وی سی و قرنیز ام دی اف،  تمامی محصولات خود را به صورت خرید حضوری و خرید اینترنتی به شما عزیزان ارائه می دهد. 

در صورتی که  قصد خرید قرنیز طرح دار را داشته یا در رابطه با آن به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های ذکر شده با ما در ارتباط باشید.

آیا تسویه درب منزل امکان پذیر است؟

برای سفارشات واقع در مناطق 22 گانه تهران در صورتی که مبلغ فاکتور بالای 2 میلیون تومان باشد تسویه درب منزل امکان پذبر است.

آیا خرید تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

خیر شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایشگاه موجود در صفحه “تماس با ما” خریدتان را بصورت حضوری هم انجام دهید.

نحوه ارسال چگونه است؟

پس از ثبت سفارش و تسویه حساب با دکورد در سریعترین زمان سفارش شما آماده خواهد شد و با توجه به مقدار خریدتان هم می توانید به صورت حضوری کالای خود را تحویل بگیرید و هم از طریق پیک کالا را دریافت کنید. (ارسال بار به شهرستان از طریق باریری های معتبر صورت گرفته و بر حسب مسافت زمان ارسال متفاوت خواهد بود)

ارسال به شهرستان هم دارید ؟

بله کلیه محصولات از طریق باربری های معتبر قابل ارسال به سراسر کشور می باشد

از زمان سفارش تا تحویل کالا چقدر زمان طول می کشد؟

کلیه سفارشات اعلامی در ساعات کاری همان روز ثبت سفارش شده و نهایتا 3 الی 4 ساعت بعد به مشتری تحویل داده خواهد شد، سفارشات شهرستان هم در سریعترین زمان ارسال شده اما بسته به مسافت مقصد زمان تحویل متفاوت است

آیا کالاها ضمانت دارند؟

بله، تمامی قرنیزها دارای 12 ماه ضمانت کیفیت می‌باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید