قیمت کفپوش پی وی سی

کفپوش های پی وی سی با برطرف کردن ضعف های کفپوش چوبی به عنوان جایگزین آن سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند.این نوع کفپوش به دلیل مقاومت بالا، طرح و نقش های مختلف، سهولت در نظافت، و سرعت آن در اجرا مناسب برای فضاهای مختلف مسکونی، تجاری و اداری می باشد. در این صفحه طرح های مختلف برای انتخاب راحت تر شما قرار داده شده است.

کفپوش پی وی سی از مشتقات نفتی ساخته شده و در ضخامت های مختلف 2 ،3 و 5 میلی متر موجود می باشند که ضخامت های 3 و 5 میلی متر برای محیط های پر رفت آمد تجاری و اداری استفاده می شوند.کفپوش های PVC از چند لایه مختلف ساخته می شوند که شامل:

لایه رویی پی وی سی: این لایه بی رنگ و شفاف است و مقاوم در برابر ساییدگی و خراش و UV
لایه دکوراتیو (فیلم) پی وی سی: این لایه طرح و رنگ کفپوش را میسازد
لایه هسته پی وی سی : لایه اصلی دارای مقاومت بالا در برابر فشار و وزن

مزایای کفپوش پی وی سی

معایب کفپوش پی وی سی

این نوع کفپوش نباید به صورت مداوم زیر نور آفتاب قرار بگیرد، البته با وجود لایه UV این عیب تا حدودی برطرف شده است و در فضاهای مسکونی این عیب ظاهر نخواهد شد و بیشتر برای فضاهای تجاری که نور خورشید مستقیم به کف تابیده می شود این مورد امکان دارد.

در محل هایی که وزن زیادی روی قسمت کمی از کفپوش وارد می شود مثل پایه مبلمان یا پایه یخچال بر روی کفپوش فرورفتگی ایجاد خواهد کرد.

نسبت به کفپوش پارکت زمان بیشتری برای نصب به دلیل استفاده از چسب احتیاج دارد.

قابلیت کندن و استفاده مجدد در فضایی دیگر را ندارد.

نکاتی در خصوص کفپوش پی وی سی

زیرسازی و سطح زیرین :به دلیل ضخامت کم و منعطف بودن این کفپوش جهت نصب به زیرسازی اولیه یا صاف نمودن کف احتیاج دارد و اگر زیرسازی درستی نداشته باشد پستی و بلندی های کف به راحتی از روی کفپوش حس می شود. این کفپوش به راحتی قابل اجرا بر روی انواع سرامیک، موزاییک، سنگ یا سیمان صاف بدون موج قابل اجرا می باشد.

هم دمایی با محیط : به دلیل ضریب انبساط پی وی سی دمای فضا هنگام اجرا باید بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد باشد به همین خاطر بهتر است متریال را یک روز قبل از نصب در محل اجرا قرار دهیم تا با محیط هم دما شود.

ابزار و اکیپ اجرا: به دلیل سهولت نصب و اجرای این کفپوش، یک گروه دو نفره می تواند در روز حدود 100 متر مربع را اجرا نماید همچنین نصب آن احتیاج به تجهیزات خاصی نداشته و با تیغ موکت بری و قیچی می توان برش های لازم را انجام داد.

بهترین زمان اجرا: بهترین زمان اجرای کفپوش پی وی سی در آخرین مرحله کارهای ساختمانی می باشد. در هنگام نصب باید کاملا کفپوش را به سطح کف چسباند و مراقب بود تا زیر کفپوش باد نیفتد.برای قسمت های حاشیه و محل های قطع کفپوش بهتر است از ابزار قرنیز و گرده برای زیبایی و نگهداری بهتر استفاده کرد.

 

برخی از سوالات متداول شما
آیا کفپوش پی وی سی برای نصب احتیاج به چسب دارد؟

بله، برای نصب تایل های کفپوش پی وی سی و عدم جابجایی آن احتیاج به چسب برای اتصال به سطح زیرسازی می باشد.

چطور میزان کفپوش پی وی سی مورد نیاز برای فضا را محاسبه کنم؟

برای محاسبه متراژ کفپوش مورد نیاز کافی است طول و عرض فضای مورد نظر را بدست آورده و از ضرب آنها مساحت فضا را بدست آوریم و با جمع کلیه فضاها متراژ مورد نیاز را برای تهیه کفپوش بدست می آوریم. نکته مهم اینکه مقداری کفپوش اضافه برای برش ها و زاویه های کار باید در نظر گرفت. شما می توانید اطلاعات فضای موجود خود را در اختیار کارشناسان دکورد قرار دهید تا شما را راهنمایی کنند.

اجرای کفپوش پی وی سی چقدر زمان میبرد؟

اجرای کفپوش پی وی سی معمولا به شکل و اندازه فضا بستگی دارد اما به صورت کلی اجرای یک فضای صد متری با زوایای کم معمولا یک روزه انجام می شود. برای دریافت اطلاعات دقیق نسبت به فضای خود می توانید از کارشناسان دکورد راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ضخامت کفپوش پی وی سی مناسب برای خانه چقدر است؟

همانطور که گفته شد تا ضخامت 2 میلی متر را برای فضاهای مسکونی و ضخامت های بالاتر را برای فضای اداری و تجاری می توان استفاده کرد. البته به نوع کفپوش و لایه های مختلف آن دقت کنید تا متریالی با ماندگاری بیشتر برای فضای خود تهیه کنید.

کفپوش پی وی سی را میتوان به صورت روزانه تمیز کرد؟

متریال پی وی سی ضدآب و آنتی باکتریال بوده و به راحتی بدون هیچ گونه ماده شوینده با یک طی نمدار میتوان آن را نظافت کرد. استفاده از متریال های اسیدی مثل وایتکس لایه های پی وی سی را از بین خواهد برد و استفاده از آن توصیه نمی شود.

کفپوش پی وی سی ایرانی بخریم یا خارجی ؟

در حال حاضر بیشتر از سه سال است که واردات کفپوش های خارجی ممنوع بوده و وارد نمی شود. پس دقت کنید که گول پی وی سی خارجی را نخورید چون تمامی متریال های موجود در بازار ایرانی هستند و شرکت های مختلفی هستند که این محصول را با کیفیت خیلی بالا و ضمانت در بازار عرضه کرده اند. 

ارسال نظرات و سوالات

2 نظر در “کفپوش پی وی سی

  1. محمد سلیمی گفت:

    سلام. برند کفپوش ها وینیفلکسه؟
    شما فروش اینترنتی هم دارید؟

    1. ادمین گفت:

      بله. فروش اینترنتی هم داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال نظرات و سوالات
به این نوشته امتیاز دهید
سبد خرید