مقایسه چوب پلاست با ترمو وود

چوب پلاست، چوب پلاستیکی کامپوزیتی است که از ترکیب ماده ی چوبی و الیاف پلاستیکی و پلیمری به وجود می آید. چوب طبیعی مورد استفاده در چوب پلاست بیشتر به صورت خاک چوب، گرانول وتکه های چوب است. این ماده چوبی با مواد پلیمری مانند پلی اتیلن، پلی پروپین، پلی وینیل کلراید pvc و پلیمرهای مشابه ترکیب شده و چوب پلاست را به وجود می‌آورد. برای تنوع در انواع چوب پلاست آن ها را با رنگ های مختلف ترکیب می کنند تا مشتری هنگام استفاده از آن در محیط های مختلف مشکلی نداشته باشد.

محتوای جدول

ترمو وود یکی از متریال‌های با سابقه و پراستفاده در صنعت ساختمان سازی می‌باشد. از طرفی ترموود با توجه با متریال چوب استفاده شده در آن همیشه در معرض پوسیدگی است. البته با استفاده از مواد های مختلف میتوان از حمله موریانه جلوگیری کرد. چوب مورد استفاده در ترموود یا چوب سخت است یا نرم. درخت بلوط که چوب سختی دارد یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت ترموود است.

استفاده از چوب پلاست به عنوان کفپوش یا سایر موارد مورد استفاده به خاطر داشتن الیاف پلیمری در خود علاوه بر زیبایی، ماندگاری بیشتری را برای ما به ارمغان می آورد. هر چند ممکن است استفاده از چوب پلاست بی کیفیت باعث شود در روزهای ابتدایی بعد از استفاده شاهد رنگ پریدگی در این متریال باشیم.

اما اگر در حین تولید نکات فنی موردنیاز رعایت شود شاهد مورد فوق نخواهیم بود. چوب پلاست های موجود در مجموعه دکورد با استفاده از ترکیب بهترین چوب و الیاف پلیمری به شما این اطمینان را می دهد که علاوه بر زیبایی و تنوع طرح، بهترین کیفیت چوب پلاست را در اختیار داشته باشید.

از نظر لغزش:

هر دو کفپوش اصطکاک مناسبی را ایجاد می کنند که رفع کننده ی نیازهای شما است.

از نظر هزینه:

از نظر هزینه  باتوجه به این که برای چوب های با کیفیت تر هزینه های بالاتری را باید پرداخت کنیم معمولا ترموود ها با توجه به این که حاوی ترکیبات بیشتری از چوب هستند انتخاب گران تری می باشند.

از نظر محیط زیست:

مسائل محیط زیستی یکی از موارد مهم و دغدغه های اساسی همه‌ی انسان هاست. با توجه به مواد قابل استفاده در چوب پلاست و تجزیه پذیربودن آن، خطرات محیط زیستی کمتری (برای ترموود که از چوب درختان جنگل است) دارد.

مواد تشکیل دهنده چوب پلاست

متداول ترین روش ساخت چوب پلاست ترکیب مواد مورد نظر به شکل خمیر و سپس ریختن آن در قالب های مختلف است. درصد چوب استفاده شده و نوع آن زیبایی متریال های چوبی را برای سازه های مدنظر ما به ارمغان می آورد. از طرفی مزایای استفاده از ماده های پلیمری باعث شده تا مانع نفوذ حشرات شود.

انواع مختلفی از پلیمرها وجود دارند که با توجه به مکان مورد استفاده از آن در ترکیبات چوب پلاست استفاده می شود.

  • کامپوزیت پلاستیک چوب ، که حاوی ترکیبات چوب و پلی اتیلن (PE) است ، عمدتاً در ساخت محصولات مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز و تولید پروفایل های کفپوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چوب پلاست تولید شده از ترکیب پلی وینیل کلرید (PVC) و چوب، بیشتر در تولید پروفایل درب و پنجره در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.
پانل های چوب پلاست
برای خرید انواع پانل های چوب پلاست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا
از طریق زیر جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان با دکورد در ارتباط باشید
چوب پلاست
چوب پلاست
چوب پلاست

استفاده از چوب پلاست به عنوان کف پوش، دیوارپوش و سقف، زیبایی طرح های چوبی را به همراه مقاومت پلیمری برای شما به ارمغان خواهد آورد.

decored.ir

کلام آخر

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید متشکریم. در نهایت بزرگترین مزیت چوب پلاست‌ها، سازگاری  با محیط زیست به دلیل استفاده از چوب زباله و مواد پلاستیکی بازیافت شده است. کامپوزیت چوب و پلاستیک نسبت به چوب جامد هزینه نگهداری کمتری دارند. یکی از اصلی ترین دلایل رشد تقاضا برای چوب پلاست، هزینه مناسب نصب و نگهداری آنها است.

دکورد

دکورد

متخصص دکوراسیون داخلی

آیا تسویه درب منزل امکان پذیر است؟

برای سفارشات واقع در مناطق 22 گانه تهران در صورتی که مبلغ فاکتور بالای 2 میلیون تومان باشد تسویه درب منزل امکان پذبر است.

آیا خرید تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

خیر شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایشگاه موجود در صفحه “تماس با ما” خریدتان را بصورت حضوری هم انجام دهید.

نحوه ارسال چگونه است؟

پس از ثبت سفارش و تسویه حساب با دکورد در سریعترین زمان سفارش شما آماده خواهد شد و با توجه به مقدار خریدتان هم می توانید به صورت حضوری کالای خود را تحویل بگیرید و هم از طریق پیک کالا را دریافت کنید. (ارسال بار به شهرستان از طریق باریری های معتبر صورت گرفته و بر حسب مسافت زمان ارسال متفاوت خواهد بود)

ارسال به شهرستان هم دارید ؟

بله کلیه محصولات از طریق باربری های معتبر قابل ارسال به سراسر کشور می باشد

از زمان سفارش تا تحویل کالا چقدر زمان طول می کشد؟

کلیه سفارشات اعلامی در ساعات کاری همان روز ثبت سفارش شده و نهایتا 3 الی 4 ساعت بعد به مشتری تحویل داده خواهد شد، سفارشات شهرستان هم در سریعترین زمان ارسال شده اما بسته به مسافت مقصد زمان تحویل متفاوت است

آیا کالاها ضمانت دارند؟

بله، تمام کالاها دارای 12ماه ضمانت کیفیت می‌باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به این نوشته امتیاز دهید

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید