قرنیز در تهران

فروش قرنیز در تهران

قصد دارید خانه خود را بازسازی کنید؟ یا اینکه در حال ساختن خانه ای نو به سبک خودتان هستید؟ به مرحله‌ی نازک کاری و طراحی داخلی خانه خود رسیده اید و نیازمند متریال های داخلی خانه مانند قرنیز هستید؟

نگران نباشید، با ارائه محتوای این مقاله به شما عزیزان در خرید و نصب قرنیز در تهران به شما کمک می‌کنیم. در این مقاله با قرنیز و نکات مهم در خرید آن آشنا خواهید شد، سپس تمامی نکات مربوط به مکان های خرید قرنیز در تهران و قیمت قرنیز در تهران را باهم مرور خواهیم کرد و در انتها می‌توانید بهترین قرنیز متناسب با بودجه خود را انتخاب نمایید. پس لطفا تا انتهای این مقاله با دکورد همراه باشید.

محتوای جدول

مرکز فروش قرنیز در تهران

مجموعه دکورد به عنوان مرکز فروش قرنیز در تهران فعالیت کرده و سابقه طولانی در پخش و فروش قرنیز با بهترین برندها را دارد. دکورد انواع قرنیز دیوار را با کیفیت بالا و بهترین قیمت به خریدارن عزیز عرضه می کند.

در صورت تمایل به خرید قرنیز و همکاری با مجموعه دکورد با ما به صورت حضوری با مراجعه به آدرس مجموعه یا از طریق تلفن تماس یا واتس آپ در ارتباط باشید

پخش قرنیز در تهران

دکورد آماده همکاری با شرکت ها در راستای پخش قرنیز در تهران و سایر استان ها می باشد. شرکت های فعال حوزه دکوراسیون داخلی، در صورت داشتن قصد خرید عمده قرنیز با ارائه کارت ویزیت مجموعه خود می توانند جهت خرید جزئی و عمده قرنیز با دکورد همکاری نمایند.

قیمت قرنیز در تهران

قیمت قرنیز در تهران در مجموعه دکورد برای هر شاخه قرنیز محاسبه می شود. طول هر شاخه قرنیز ام دی اف 366 سانتی متر و طول هر شاخه قرنیز پی وی سی 300 سانتی متر می باشد.
چنانچه می خواهید از قیمت های دقیق تر بر حسب نوع قرنیز مطلع شوید بر روی قیمت قرنیز کلیک کرده و قرنیز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

نمایندگی قرنیز در تهران

دکورد نمایندگی قرنیز در تهران را دارا بوده و در مجموعه خود به صورت تخصصی انواع قرنیز های ام دی اف، پی وی سی، چوبی و غیره را با طرح های مختلف در ارتفاع و ضخامت های متفاوت ارائه می دهد.

بورس قرنیز در تهران

بورس قرنیز در تهران یا به عبارتی مرکز خرید قرنیز در تهران را را می توان با سر زدن به چند خیابان مختلف تهران پیدا کرد . از این خیابان ها می توان به خیابان دلاوران، خاوران، سهروردی، بنی هاشم، کاشانی و شادآباد (بازار آهن) اشاره کرد.
شرکت دکوراسیون دکورد واقع در بازار آهن تهران مجموعه ای تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی بوده و علاوه بر عرضه کلی و جزیی قرنیز در تهران و سایر استان ها تامین کننده متریال های دیگر حوزه دکوراسیون نظیر، ترمووال، ماربل شیت، دیوارپوش فومی و کفپوش و غیره می باشد.

خرید قرنیز ام دی اف در تهران

مجموعه دکورد انواع قرنیز ام دی اف در تهران را با کیفیت بالا و از بهترین برندها به خریداران عزیز ارائه می دهد.
این نوع قرنیزها در ارتفاع های متفاوت کوتاه و بلند از 7 سانتی متر تا 9 و 10 سانتی متر با قیمت مناسب موجود می باشند. دکورد به صورت تخصصی مرکز فروش قرنیز پی وی سی و ام دی اف بوده و پس از خرید شما از مجموعه ارسال محصولات را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

خرید قرنیز پی وی سی در تهران

خرید قرنیز پی وی سی در تهران با کیفیت بالا و از بهترین برندها از مجموعه دکورد کار را برای شما خریداران عزیز بسیار آسان می کند.
قرنیزهای پی وی سی با کیفیت بالا در ارتفاع های متفاوت از 7 سانتی متر تا 9 و 10 سانتی متر با قیمت مناسب موجود می باشند.

نصب قرنیز در تهران

نصب قرنیز در تهران توسط متخصصین نصب شرکت دکورد با دقت بسیار بالا انجام می شود.
نصب انواع قرنیز پی وی سی و ام دی اف توسط چسب ام دی اف و میخ بادی انجام شده و هزینه نصب قرنیز به صورت متری برآورد می شود.
هزینه نصب هر متر قرنیز ام دی اف با توجه به متراژ در بازه 15 هزار تا 30 هزار تومان و نصب هر متر قرنیز پی وی سی از 10 تا 20 هزار تومان متغییر می باشد.

علاوه بر هزینه نصب هر متر قرنیز بر اساس جنس قرنیز و متراژ دیوار، هزینه حمل و نقل، هزینه زیرسازی احتمالی و هزینه عوامل غیرقابل پیش بینی را هم باید اضافه نمود.

برای خرید و نصب قرنیز در تهران باید به چه مواردی توجه کرد؟

قرنیز قطعه ای است که در قسمت انتهایی دیوار و محل اتصال آن به زمین نصب می‌شود تا از نفوذ رطوبت به دیوارها و بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند. 

قرنیز هم برای دیوارهای داخلی منزل مورد استفاده قرار می‌‌گیرد، هم برای دیوارهای بیرون ساختمان؛ که البته قرنیز هایی که برای این دو قسمت کاربرد دارند، کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. 

دکورد به عنوان تولید کننده با سابقه انواع قرنیز دیوار، برخی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید قرنیز و نصب آن باید مورد توجه قرار دهید را جمع آوری کرده است. در ادامه به برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

توجه به ابعاد قرنیز:

یکی از مسائل مهم که عموما افراد آن را نادیده می‌گیرند؛ توجه به ابعاد قرنیز است.  قرنیزها با توجه به نوع آن در ابعاد مختلف تولید می‌شود و معمولاً نوع بلند قرنیز طرفداران بیشتری دارد.

نکته‌ای که باید به آن توجه شود؛ این است که قرنیز بلند برای هر ساختمانی مناسب نیست. اگر دیوارهای منزل شما کوتاه است، بهتر است قرنیزی که برای آن انتخاب می‌کنید نیز کوتاه و متناسب با آن باشد. 

به شما اطمینان می‌دهیم که قرنیز کوتاهی که با دیوارهای خانه‌تان تناسب دارد، می‌تواند همان زیبایی که شما انتظار دارید را به خانه شما هدیه دهد. 

رنگ قرنیز را چگونه انتخاب کنیم:

 موردی دیگری که باید هنگام خرید و نصب قرنیز در تهران به آن توجه کنید،  رنگ قرنیز دیوار است. درست است که این مورد کاملا سلیقه ای هست و می‌توانید از هر رنگ قرنیز که مورد پسندتان است در منزل خود استفاده کنید؛ اما اگر بخواهید به صورت کلی به این موضوع نگاه کنید، بهتر است که رنگ قرنیز را کاملا متناسب با دیوارها و کف پوش منزلتان انتخاب کنید. 

اگر تفاوت رنگ قرنیز با دیوار و کف پوش‌ها 2 یا 3 درجه باشد  مشکلی به وجود نمی‌آید؛ اما اگر از رنگی کاملاً متضاد با دیوارها و کفپوش استفاده کنید از لحاظ زیبایی کاملاً دکوراسیون داخلی را دچار مشکل می‌کند.

  • تعداد شاخه مناسب قرنیز:

در مقالات قبلی به این موضوع اشاره کردیم که برای  خرید و نصب قرنیز در تهران،  باید قرنیز های مورد نیاز خود را به صورت شاخه‌ای سفارش دهید. قرنیز با توجه به جنس و نوع آن در شاخه‌هایی با متراژ متفاوت تولید می‌شود. برای مثال؛ قرنیزهای pvc در شاخه های ۳۰۰ سانتی متری تولید می‌شوند ولی طول هر شاخه قرنیز ام دی اف ۳۶۶ سانتی متر است.

اما چرا طول هر شاخه قرنیز را در این بخش مطرح کردیم؟ زمانی که قصد دارید متراژ قرنیز مورد نیاز خود را برآورد کنید و سفارش دهید باید یک شاخه اضافه برای پرتی و اشتباهات  احتمالی در محاسبات در نظر بگیرید تا هنگام نصب قرنیز با مشکلی مواجه نشوید.

قرنیز در واقع یک نوار در انواع ارتفاع مختلف است و همانطور که اشاره کردیم در قسمت انتهایی یک دیوار و محل اتصال آن به زمین نصب می‌شود و باعث جلوگیری از آسیب‌هایی که ممکن است بر اساس رطوبت، ضربه و … برای دیوار به وجود آیند، می‌شود و فرسایش و پوسیدگی دیوار را غیر ممکن می‌کند. علاوه بر این موضوع، قرنیز کاربرد زیبایی شناختی دارد و نصب آن باعث زیبایی هرچه بیشتر در طراحی داخلی می‌شود؛ به همین علت، قرنیز یکی از مواردی است که چه هنگام طراحی داخلی، چه هنگام بازسازی و تغییر آن به هیچ عنوان فراموش نمی‌شود. 

قرنیز قهوه ای

نحوه برآورد متراژ قرنیز مورد نیاز:

برای محاسبه متراژ قرنیز مورد نیاز برای منزل خود باید  طول دقیق هر دیوار منزل خود را اندازه گیری کنید و در انتها طول دیوارها را با یکدیگر جمع کنید. حاصل این جمع را تقسیم بر طول یک شاخه قرنیز در نوع مدنظر خود کنید تا تعداد شاخه ها به دست آید، در انتها یک شاخه اضافی را به تعداد بدست آمده اضافه کنید و با اطمینان خاطر قرنیز مورد نیاز خود را سفارش دهید.

  • توجه به کیفیت قرنیز:

 توجه به کیفیت قرنیزها مورد مهم دیگری است که  هنگام خرید و نصب قرنیز در تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر به این موضوع توجه نکنید ممکن است که با گذشت زمان روکش‌های قرنیز دچار مشکل شوند و مجبور به صرف هزینه دوباره برای تعویض آن‌ها شوید. یکی از بهترین روش‌های تشخیص کیفیت قرنیز این است که این متریال را از تولیدکننده‌ها و شرکت‌های معتبر تهیه کنید.

مجموعه دکورد با تخصص خود در زمینه دکوراسیون داخلی به شما کمک می کند تا متناسب با نیازتان بهترین محصول موجود را انتخاب کنید.

decored.ir

آدرس مجموعه دکورد:

تهران، بازار آهن(شادآباد)، بلوار شهیدان طارمی، خیابان شهید عزیزی، مجتمع وحدت پلاک 28

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 6 عصر

پنج شنبه 9 صبح تا 2 بعد از ظهر

تلفن تماس:

09128996584

09368808840

02165020513

02166602096

کلام آخر

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. دکورد به عنوان تولید کننده انواع قرنیز پی وی سی و ام دی اف، تمامی قرنیزها را با ضمانت 12 ماهه و بالاترین کیفیت به خریداران عزیز  ارائه می‌دهد.  در صورتی که در رابطه با انواع قرنیز، خرید و نصب آن در تهران سوالی داشته یا در این زمینه  نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید از طریق آیکون های تماس با دکورد و واتس آپ با ما در ارتباط باشید. 

دکورد

دکورد

متخصص دکوراسیون داخلی

آیا تسویه درب منزل امکان پذیر است؟

برای سفارشات واقع در مناطق 22 گانه تهران در صورتی که مبلغ فاکتور بالای 2 میلیون تومان باشد تسویه درب منزل امکان پذیر است.

آیا خرید تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است؟

خیر شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایشگاه موجود در صفحه “تماس با ما” خریدتان را بصورت حضوری هم انجام دهید.

نحوه ارسال چگونه است؟

پس از ثبت سفارش و تسویه حساب با دکورد در سریعترین زمان سفارش شما آماده خواهد شد و با توجه به مقدار خریدتان هم می توانید به صورت حضوری کالای خود را تحویل بگیرید و هم از طریق پیک کالا را دریافت کنید. (ارسال بار به شهرستان از طریق باریری های معتبر صورت گرفته و بر حسب مسافت زمان ارسال متفاوت خواهد بود)

هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

ارسال به شهرستان هم دارید ؟

بله کلیه محصولات از طریق باربری های معتبر قابل ارسال به سراسر کشور می باشد

از زمان سفارش تا تحویل کالا چقدر زمان طول می کشد؟

کلیه سفارشات اعلامی در ساعات کاری همان روز ثبت سفارش شده و نهایتا 3 الی 4 ساعت بعد به مشتری تحویل داده خواهد شد، سفارشات شهرستان هم در سریعترین زمان ارسال شده اما بسته به مسافت مقصد زمان تحویل متفاوت است.

هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

کالاها ضمانت دارد؟

بله، تمام قرنیزها دارای 24 ماه ضمانت است. ضمانت در برابر کیفیت روکش و مقاومت در برابر برشکاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

ماربل شیت

ترمووال

کفپوش

دیوارپوش منعطف

انواع سقف کاذب

انواع قرنیز

ثبت سفارش و مشاوره رایگان

سبد خرید